HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.10.24. 01:47 Szigibacsi

indulás előtt, Budapest-Róma

 

Elérkezett az utolsó nap is, ami a búcsúzkodással telt nagyjából. Reggel egy kicsit chateltem Annával, aki egy sajátos „átkot” szórt a repülőgépeimre, hogy ne zuhanjanak le. Kiváncsi vagyok hogy működik-e, remélem igen, elég komolynak hangzott. ;) (Bár ha nem akkor már ezt sem fogjátok olvasni, mert hogy a laptoppal nem sikerült felcsatlakozni a helyi csodahálóra. Felhívhatnám Gábort vagy Janót, de szerintem elég keményen el lennék küldve a picsába így háromnegyed 5 felé. ) J Ebéd után Raffi-lánnyal futottam össze, kapott egy kis unaloműzőt amig egyedül árválkodik itthon. :P (aztán X-2t végigtolni rendesen!!!). Mosolygós Esztitől is elköszöntem délután. Jones telefonon, Andrejja msn-en szórakoztatott ( neki külön köszönet hogy indulásomig kibírta). KissG tanácsát megfogadva a nemalszomsemmitígykönnyebbazátállás taktikát választottam. Tehát hajnali 4ig kell kibírni, amikor is befut a taxi. Olyan 11-12 felé Petta jogosan feltette a kérdést, hogy ugye bepakoltam már. És igen, ekkor jöttem rá hogy még egy zoknit sem pakoltam a táskámba, de lassan ideje lesz. Szerintem rekordot döntve elkészültem a nagy bőrönddel, a kézipoggyászt hagytam későbbre, ráérek még. J Hajnali fél 4kor topltam egy zuhit, két zsömlét és lemásztam a ház elé, elbúcsúztam öcsémtől és anyámtól is, majd Kvarg Lipót fejű és alkatú és szagú (igen sajtszagú, de nem a mindjártbelédharapok fajta) taxissal elindultunk Ferihegy 2A irányába. Kicsit jól sikerült a távot megfutni (fél 5 után 3 perccel már itt voltam), bár nekem egy örökkévalóságnak tűnt, emberünk azt hitte hogy érdekel a 36 éves taxis karrierje, meg a rinya hogy jajajajajaj, most milyen rossz is taxisnak lenni. De azért 8500Ft-ot kegyetlenül bekaszálta. Reptéri becheckolásnál egy mufurc nőhöz kerültem aki kijelentette hogy én bizony a több mint 9 órás utat két ember között fogom tölteni. Kijelentettem hogy ez nem lesz jó, kivéve ha egy ukrán női modell „válogatott” csoport közepéről van szó, esetleg két törpe ülne mellettem (semmi undorító sexuális vonzalom, egyszerűen arról van szó hogy mellettük még talán elférnék). Tetszett neki, ezután mintha kicserélték volna a hölgyet, az Ugly Truth egy bizonyos vacsorás jelenetére emlékeztetett az, amikor felkiáltott: „sikerült a folyosó melletti ülésre cserélni a helyem”. A beszállókártyáról készítettem egy képet, amikor megláttam azt a bizonyos feliratot, egyből Z-bro jutott eszembe, és hogy ha ez igaz akkor jó helyre  megyek. A váróban elég sok ülés volt, nem sok ember és egyetlen konnektor, amit egy pedofil cukrász fejű arc elfoglalt. (itt ül velem szemben most is és mosolyog, biztos kislányokról tölt le éppen valami klippet ez az idióta).Az út eseménytelenül telt, bár kicsdit meglepődtem amikor a „kaját” osztották. Egy hangyafasznyi édes zsömle szerű valami és 2dl üdítő…

 

Egy kis muzsika, Pawel jóvoltából:

www.youtube.com/watch

 

És a kép, Z-nek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reggeli kilátás az ablakból:

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr261471036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erasos 2009.10.25. 14:06:03

Úúú öregem, én megháborodnék tőled, komolyan. Mielőtt kimentem, már egy héttel előtte kezdtem tervezni, mit viszek magammal. Indulás előtti este fél 12ig ki-bepakolásztam a bőröndömet, öcsémmel pedig súlyemelősdit játszattam, méricskéltünk. :D gondolom, nagyon élvezte. remélem minden rendben volt és lesz! vigyázz magadra!

Szigibacsi 2009.10.25. 15:35:51

@Erasos: én is lemértem azért a csomagot, 20 kilóra saccoltam, 18,3 volt. :D Úgyhogy majd viszek haza mindenfélét. :D NEm szeretek sok időt eltölteni ilyenekkel

bakter123 2009.10.26. 07:24:01

Ez férfias elindulás volt:)
Büszke vagyok rád ecsém. A pakolást igenis az utolsó pillanatra kell hagyni.

Szigibacsi 2009.10.26. 12:42:04

@bakter123: Igen. de máskor nem szabad elfelejteni a fényképezőgép kábelét... :P Köszi BRO

BRUTE 2009.10.27. 19:18:53

Viszem-viszem de küldd a listát ami kell még meg a zenékről mert rohangálok én is mostanság. :)

Szigibacsi 2009.10.28. 11:06:12

@BRUTE: Ez a BRO most Z-nek szólt. De meg kell írnom a listát, igen...
süti beállítások módosítása