HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

• Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.12.20. 17:22 Szigibacsi

Az utolsó vacsora...

A pénteki teszt kicsit necces volt, 70% a határ, én 71%-ot értem el. Mondjuk a Josh gyerek aki tartotta nem volt a helyzet magaslatán, leginkább leszarta az egészet. Leslie megint megbukott, 68%ot ért el és ez bizony nem jó jel, nem tudom, hogy mi lesz vele így a jövőben. A szállodába visszaérkezve George a csoport bohóca kitalált, hogy menjünk el közösen egy tengeri kütyüs étterembe. 17:35 volt. Azt mondta, hogy foglal asztalt, később körbe is telefonált, hogy 19:00kor találkozzunk, így sikerült asztalt foglalni. Mindenki nagyon éhes volt, de legyen, utolsó nap, és végre ennek a hülye-gyereknek is van valami értelmes ötlete. Legalábbis azt hittük. Ugyanis amikor megjelentünk kb 15en a recepciónál 19 órakkor, kiderült hogy ez a balpénisz 1: nem jön, 2: nem foglalt asztalt. Tehát ott álltunk pénteken este hétkor 15-en farkaséhesen a szálloda lobbijában és mindenki teljesen biztos volt egy dologban: Gyerekek, soha az életbe nem találunk olyan helyet a mekin vagy a burger-királyon kívül. Megcéloztuk az outback nevű ausztrál éttermet. 25 perc várakozás után kaptunk helyet. A kaja jó volt, a hotelbe visszaérkezve Hoang egy nagy barna zacskóval várt minket. Ami nem gyümölcsszörppel volt tele. :D Volt sör, meg rövid. Az est vesztese egyértelműen Chin Chong volt, a bizonyíték itt látható:

www.youtube.com/watch

Képek itt:

picasaweb.google.com/szigig81/Bucsuparti02#

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.12.23. 07:46:42

Boldog karácsonyt Mate!

Remélem rendben megérkeztél!

Szigibacsi 2009.12.24. 12:26:17

Nektek is!

Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D