HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.12.01. 02:41 Szigibacsi

Hétfő: Centerra

 

Elkezdődött a tanulás. Ben-t és Leslie-t előbb el kellett vinnem a másik épületbe, mert nem tudták az utat. Leslienek sok szerencsét kívántam, majd vissza a hotelbe felkaptam Mouradot és Alexet és mentünk a saját helyünkre. A kocsi továbbfejlesztette a bűzt, most már hányás szag keverve egy pár napos teleszart kisbabapelenkával… Alex-el drasztikus megoldásokon gondolkoztunk, mint pl. a sósav…Kiderült, hogy 30 perccel később kezdődik az előadás, mint gondoltunk, úgyhogy jókat telefonáltam, Vandáztam is egy 10 percet. ;) A nap gyorsan telt, de volt idő többször telefonálni, mert hosszabb szüneteket kaptam, így egy jó pár embert felhívtam (Z: faszkorbács: amióta itt vagyok egyszer sem vetted fel, amikor hívtalak). Anyukámat és öcsémet is elértem, majd még egy kis Vanda-lány következett. :p A nap végén gyorsan haza, kaja, majd elmentünk Alex-el a Targetba szerezni valami atomerős cuccot, amivel kiüthetjük a szagot. Takarítás közben cifra ötleteink támadtak, hogy a szag honnan eredhet, de ezek nem publikus témák, ha valaki kíváncsi rá majd elmesélem szóban. Azt hiszem a következő vásárláshoz elviszem a kamerát, mert amikor ketten megyünk valahova ezzel a mexikói sráccal ott bizony elszabadul a POKOL! :D A munka után 1,5 mérföld futás, felülés súlyzózás, majd hot tub. Ma esti program: BORAT megtekintése Ben-mannél. :D G out IT is very niceeeee.. :D

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr891565495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.12.01. 11:16:24

Faszkorbács nekem:)

DE látom máris jobb a kedved kicsi dzsipó...lol.

Ezt meg mutasd meg a Beaner gyereknek:)

www.youtube.com/watch?v=1PHZzf9eAT0

Szigibacsi 2009.12.01. 12:47:33

@bakter123: Hihi... Biztos tetszeni fog neki! :D Bár csak holnap látod meg a reakciót, mert most hívtam és csak ébredezik, már nem lesz időnk előtte megnézni. Dzsipó out. :D
süti beállítások módosítása