HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.10.09. 17:15 Szigibacsi

Future

 

A mai napom megkaptam Christoph (tudjátok aki nem volt ott amikor kimentünk) összefoglaló levelét. Azt hiszem jobb ha felkötöm a gatyámat, lehet hogy hétvégenként is tanulni fogok. L Elég kemény lesz ez a 8 hét. Hetente más rendszereket kell megismerni, megérteni, lesz olyan hogy többet is… És minden hét végén vizsga. Király. Plusz egy igazán nekem való feladat, tudjátok, hogy erre születtem: personal presentation. Tehát ki kell választanom valami témát és ebből egy előadást tartani. Oh man, i’m not gonna like that…. NOT (Borat RULEZ).
 
Úgy néz ki megint változott az indulásom dátuma: okt 24 hajnal. Mondjuk így legalább simán tudok menni a koncertre 22én este. ;)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr181439009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.10.09. 20:01:14

Érdekesen hangzik...

csak úgy kiruccanni Bécsbe, hogy valaki elmondjon valamit amit emailen is elküldhet:)

Ez már egy más dimenzió.

Az amerikai tréning miatt én nem aggódnék, nem lesz az olyan nehéz.

1 hét alatt bármit meg lehet tanulni...

És legalább nem fogsz unatkozni, csajozni ott úgy sem lehet nagyon a méretek miatt ( a női méretek miatt), inni te nem iszol...Bár ha hazajössz ezen azé majd dolgozunk.

Marad a tanulás.

Szigibacsi 2009.10.09. 21:10:42

@bakter123: Igen, ezt én sem értettem hogy miért kell kiautózni... :D Ráadásul mivel én még nem kaptam meg az autót, ezért a kollégának kellett kivinnie. :D

Lehet hogy nem lesz annyira nehéz, de azért itt nem olyan egyszerű cuccukról lesz szó ám! :D

Igen, lehet hogy nem szeretnék az első magyar bálnavadász lenni odakint! ;)

És ha hazajöttünk majd iszom legalább annyit amennyit a múltkor. :D

Erasos 2009.10.10. 11:37:21

@Szigibacsi: Ehh, import bálnazsír, fhöjjj. A kávéjuk ocsmány, és a legtöbb gyorséttermi kaja is az. Szóval, amennyiben lehetőséged lesz, szerintem válogasd meg mit eszel. Bár kósza hírek terjengenek arról, hogy minőségi pékáru terén kezdenek felzárkózni, német péksütiket valószínűleg kapni fogsz. :)
süti beállítások módosítása