HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.11.20. 23:21 Szigibacsi

jejejejejejejejejeeeee

 

Közel volt már a péntek, úgyhogy extra intenzitással kellett tanulnom, mert ugye kedd este a Bowling miatt nem volt nagyon sok időm, szerdán tanulgattam. Azaz inkább a Team Awesome Souce tagjai tettek fel kérdéseket, másfél órán keresztül, és kb 5 kérdésre nem tudtam a választ. Fura volt a jacuzziban ülve válaszolni a tesztkérdésekre, miközben Ben és Leslie kint bagóztak, majd Ben elkezdte dugni az üveget, Leslie meg letolta a gatyáját és a seggét az üveghez nyomta… Hiába, azért mégiscsak beütött nekik az üveg bor. Aztán a végén Alex megszólalt:
Fuck man, i dont know how you’d failed that test. Hát azok után én sem. :D Csütörtök este tanultam, majd 9kor kitaláltuk Alexel hogy mosni kéne. Igen ám, de Leslie elvitte a kocsit, mert találkozott valami haverjával Bostonban. Remek. Elkértem Hoang kocsiját és már gurultunk is a legközelebbi mosodába… ami 5 perccel érkezésünk előtt bezárt. Keressünk másikat.. mire megtaláltuk, az is pont 5 perccel előttünk zárt. Remek. Akkor marad a hotel mosógépe és szárítója. Gondolom megfordul egy pár ember fejében, hogy ha van itt mosógép akkor miért nem itt mosunk. Nos. Az a helyzet hogy a probléma a következő: mosógép és szárító. És bizony hiányzik a többes szám. De nekivágtunk, mi a hősök. A vége az lett, hogy hajnali fél egykor tudtam kiszedni a cuccaimat a szárítóból, amik nem is száradtak meg teljesen. Így még teregettem a szobámban; minden lehetséges akasztófelületet kihasználtam. És másnap reggel 6kor kellett kelni. Persze kicsit izgultam a vizsga miatt, úgyhogy kb 2kor aludtam el, majd 5kor felébredtem (remek álmom volt, egy UFO zuhant egy tóba, én meg egy sokkolóval a vízbe lőttem és hatástalanítottam a kis dögöt… ugye milyen jó? :D ) Reggel kelés, zuhi, ideges kapkodós indulás. Annyira jók voltunk, hogy Summer-t ott is hagytuk a hotelben, de a többiek elhozták. J Örült nekünk. Eljött a vizsga, mindenki izgult. 9en voltunk én képviseltem Európát, Shau kínát, a többiek amcsik voltak. A kérdések nehezek voltak, a végén izgultam, amikor rákattintottam a teszt befejezése gombra. De aztán megláttam a status-bart, és az elért pont magasabb volt a szükségesnél, úgyhogy volt nagy örülés. Én voltam az első aki kijött. Majd jött Greg, ő is örült. James szomorú fejjel bandukolt ki… Greggel egyszerre mondtuk: Oh maaaaaan. Majd James, yeah, i know, i only got 67% (60% volt a határ). Nah ekkor röhögtük pofán, hogy most tényleg amiatt aggódik, hogy „csak” 67%os lett a tesztje. A hülye. :D Brian megbukott megint és ez neki nem jó hír, mert a boot camp kezdete óta egy teszten nem ment át. Summer 59%ot kapott, na ennél idegesítőbb szerintem nincs. Sajnáltam mindkettőt, főleg mert mindketten tanultak rendesen. Aztán visszamentünk a heti kurzusra. Ebéd után abból is volt egy teszt, 86%osra nyomtam, ez azért nem is annyira rossz. 10 emberből egynek nem sikerült… Brian-nek... Daryl a team-leaderünk el is beszélgetett vele, hogy ez az első szóbeli figyelmeztetés, ha ez így megy tovább kirúgják. Ahogy látom ha ma ki nem is, berúgnia már sikerült, itt rohangál a hotel parkolójában. :D Nagyon nem bírják az amcsik a stresszt, de erről majd szóban mesélek mindenkinek, akit ez érdekel. Mi lassan elindulunk Bostonba ünnepelni, szerintem megint készül egy-két érdekes kép. :D G out.

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr171540892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.11.21. 09:19:06

aléaléaléaléóóóóó!!!

Nem lesz itt semmi probléma...

Gratulálok, innentől már könnyű lesz érzem:)

Szigibacsi 2009.11.21. 15:28:41

@bakter123: Hát nagyon remélem. :D Most jön a városnézős utazós része a dolognak. :p

Erasos 2009.12.04. 20:06:13

Sziasztok, bocsi a fáziskésésért! Gratulálok a vizsgáidhoz!! ügyes vagy! ;)
süti beállítások módosítása