HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.10.15. 23:13 Szigibacsi

Tütűűűű

 

A keddi munkanap vége felé Anikó mondta hogy meg kéne néznünk, hogy akkor beférek e normálisan a kocsiba, mert ha nem akkor el kell kezdeni az új autó rendelést. Lementünk a garázsba, háttoltam az ülést, tökéletes. Anikó: Akkor most vigyél haza… O.o WTF? Elmagyarázta az automata váltó használatát, ez nekem új volt. Először is nagyon fura. Mert ugye a kocsi magasabb, mint az általam megszokott és eddig használt járművek. No meg szélesebb is, de erről később. Kolbászoltunk a városban jobbra-balra, már fingom nem volt hogy hol vagyunk, azt tudtam, hogy valahol a Blaha környékén. Anikó kiugrott valakinek valamit odaadni, én meg leparkoltam. Aztán körülnéztem és jól bezártam az ajtókat. Mert hogy kis Győzikék és Bangó Margitkák rohangáltak körülöttem mindenfelé. Nem is tudom Anikó mikor nyomta be a szíverősítőt hogy legyen bátorsága kiszállni. De ezek a purdék már hozzászokhattak az ilyen kocsikhoz, mert nemigen érdekelte őket. De azért egy vad angyal szintű sorozatot gyorsan le lehetett volna forgatni. Kb 10-15 perc alatt megtudtam hogy a Mári, lefeküdt a Klári emberével a Jaózsival. És rendesen elkezdték ott tépni egymást az utcán. A kedves kísérők meg nyomták a cigit, szerintem még fogadást is kötöttek titokban, hogy kiről fog először lekerülni a ruha. Én reménykedtem, hogy egyikről sem (bár nem tudom, hogy Jaózsi, hogy néz ki de tuti hogy hihetetlen részeg volt amikor megtörténtek az aktusok, még józan kolompár sem tesz ilyet). Anikó visszaérkezése után megkértem hogy irányítson el valameddig, mert hogy én innen nem találok ki, az tuti. Blaháig elnavigált onnan hazajutottam, viszonylag simán. Automataváltó: tényleg csak azon kell gondolkoznod, hogy merre menj és mennyivel, nagyon kényelmes. Hazaérve gondoltam majd jól beállok az egy hónapja felújított kapun… AHA…. Csakhogy ez egy basszott nagy dundikrumpli és nem fér be… Úgyhogy felhívtam a kapus embert, hogy baj van öreg, ide még kell varázsolni 20-30cm-t, mert különben csak ugratva fogok tudni átkerülni a kerítés túloldalára. :D remélem amcsiban is valami hasonló méretű autót kapunk, és lesz időm megszokni. De nagyon nagyon fasza „kis” autó. Gábor out

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr231453156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.10.16. 11:50:56

nyah,

esz a sárga irigység...

automata váltó, nagy autó, csaj a jobb egyben...

Összejött neked az élet Tezsókám:)

Szigibacsi 2009.10.16. 13:03:32

@bakter123: Ne egyen! :D Jobb egyben csaj? Holmikor? :D Lemaradtam róla. Amúgy remélem igazad lesz. Majd szólj hogy mi kell az államokból! :D

bakter123 2009.10.16. 16:03:28

pénz:)

egyébként Anikó nem csaj?

"mentünk a garázsba, háttoltam az ülést, tökéletes. Anikó: Akkor most vigyél haza…"

the sexless innkeeper

Szigibacsi 2009.10.16. 18:06:45

@bakter123: Jólvan, hozom majd hozom, egy zsákkal. ;) Anikó csaj, ez kétségtelen, de foglalt, és tudod kollégával nem... :P

Az aláírásodra a megoldás (és még nem is kell hazudnod az eredeti foglalkozásodat illetően, csak egy könyökvédős zakó/kabát kell):

'twas the night
before, I had hours to kill.
I sat in the tavern,
grading parchments with quill.
A busty, young lassie
flashed me a grin.
Her garb said "classy,"
but her eyes whispered "sin."
She said, "you're a teacher?"
I said, "yes, indeed."
"I must have you," she moaned.
"I'm turned on by tweed."
With haste we did scamper
To my chamber anon.
We fell to the couch,
and, bro, it was on.
I unlaced her bodice.
Our passions grew deeper.
And thus ends the tale
of the sexless innkeeper.

Erasos 2009.10.20. 09:13:57

Na hellász, én is izzadtam volna azon a setét környéken, a Blahánál. O_O
Azért e tekintetben az Aréna környéke se sokkal jobb, kedves szüléimnek sikerült ott pont a kereszteződésben lerobbanni egyszer. Drága jó anyám hogy nem kapott infarktust, mikor másztak elő a zombik sötétedéskor... Máig nem értem. :)

Szigibacsi 2009.10.20. 21:54:02

@Erasos: Hihi... :D Hát igen, majd shotgunt, is beszerzek, és akkor kicsit bátrabban közlekedem vele. :D
süti beállítások módosítása