HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.10.26. 12:57 Szigibacsi

Az első vasárnap. :D

Szombat este a kajánál megismerkedtem első tanfolyamtársammal, Leslie-vel az amerikai lánnyal. Meg is beszéltük hogy másnap elmegyünk, körbenézünk, fényképezünk, vásárolunk. Cool. "Reggel" 11kor találkoztunk autóba vágtuk magunkat és elmentünk egy pizzériába. Leginkább a MixR nevű hazai cuccra hasonlít, kiválasztod, hogy mekkora pizzát akarsz, és hogy mi legyen rajta.Aztán elindultunk felfedezni a környéket, amiről hamar kiderült hogy szép szép, de úgy igazán sok látnivaló nincs.... Betévedtünk egy Targetbe (ruhabót), meg egy Best-buyba (kockafejbó, elektronikai cuccokkal). Vettem egy pár ruhát, ha a bőrönd nem kerülne elő, meg egy nintendo Wii-t. :D Asszem nem fogunk unatkozni, Leslie is elég kocka. :P Viszevittük a cuccokat a hotelbe és elindultunk a másik irányba, hogy hátha arra lesz valami. Egy kóreai presbiteriánus templomon kívül semmit nem találtunk. Érdekes hogy Leslievel egyszerre szólaltunk meg: "Fuck, you know what, let's get to Boston". És így is lett. :D A lány kicsit idegbeteg, de a mókás fajta, szentségelt össze vissza. Meg is tanítottam neki ezt: "hova a kúrva anyád picsájába mész azzal a szájbabaszott nagy autóval". :D Aranyosan mondja, majd felveszem. Boston nagyon szép, képeket feltöltöttem, a link a szokásos helyen, a bejegyzés alján található. Elég gyenge hely ez a Boston, ahogy mész a város felé, és egyre közelebb érsz a felhőkarcolókhoz, nagyon félelmetes érzés kerít hatalmába... Hogy nagyon nagyon pici és jelentéktelen vagy. A parkolás horror, 30 perc volt amig eljutottunk a városba, és még 25 amig találtunk parkolóhelyet. Nem láttam sok dagadt embert, de biztos vannak még, csak a TV előtt punnyadnak. Szerintem legalább 10-15 km-t sétálltunk mielőtt úgy gondoltuk hogy ideje visszamenni a szállodába. Gyors vacsi, egy koktél ( azaz kettő de elszámolták ,és csak egyet írtak fel, jó magyar szokás szerint nem jelentettem fel magam :P ) aztán ugrottunk egy fejest a medencében, ami hideg volt. Bezzeg a Hot-tub... :D Ott elidőztünk 2x15 percet ( azért tudom ennyire pontosan, met be lehet állítani hogy mennyi ideig nyomassa a buborékokat) Aztán irány az ágy. (külön-külön Z!) :D

 

A képek:

 picasaweb.google.com/szigig81/BostonFirstTime#

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr491475994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.10.27. 07:33:20

Hát igazából qrvára irigyellek de asszem ezt már mondtam.

Bár én lehet fostam volna megragadni egy ilyen lehetőséget

Nem frossz csaj ez a Leslie,honnan jött?

Szigibacsi 2009.10.27. 11:00:10

@bakter123: saint louise Missoiri. :D Nekem nincs barátnőm, a családom fele utánam jön.. Szóval kézenfekvő volt. De a tanulástól asszem tényleg be fogok fosni... Találkoztam egy mormon gyerekkel, egész jó arc, holnap megyünk telefont venni. :D

bakter123 2009.10.27. 13:12:12

arrafelé lakik a faterom nagybátyja is.

Nekem tetszettek a bostoni képek, egész kellemes városnak tűnik.

Ma már tanultok dolgokat vagy szórakozással telik a hét?

Na és van fox meg comedy central a hotelben?

moszandi 2009.10.27. 14:19:01

Na szép szinte ki se teszed a lábad az országból, és már rögtön találsz magadnak egy csajt:)

Szigibacsi 2009.10.28. 03:07:26

@bakter123: Ma kommunikáció, meg hogyan beszélj oktatás volt. De azért mókásan. Holnaptól jön a befosás. :( Van mindkettő, de most a Wii van benyomva, nem szedem szét a cuccot. :D

Szigibacsi 2009.10.28. 03:08:39

@moszandi: Höhö, persze, mindenhol. :D
süti beállítások módosítása