HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.11.01. 04:55 Szigibacsi

Boston part II.

 

Igen, este végül elmentünk Bostonba. Találkoztam anyukámmal, öcsémmel, beszélgettünk, beültek velünk egy bárba megittak egy italt, aztán olyan 7 felé elmentek. Mi rendeltük az italokat, amig Alex és Leslie teljesen kész nem lett. :D Én is mosolyogtam, a képek is alátámasztják, majd hogy nem voltam annyira szomjas már, de semmi extra. Szerintem legalább egy óra volt mire visszataláltunk a kocsihoz, Boston nagyon nagy város, és mivel haloween volt ezért egy csomó minden le is volt zárva. Hazafelé még tankoltunk is. Mást nem írok, a képek magukért beszélnek, jól éreztük magunkat. J

 

picasaweb.google.com/szigig81/BostonSecondTime#

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr611490160

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:16

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása