HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.10.03. 14:04 Szigibacsi

Goodbye parti part II.

 

Helyszín: Stex-ház
létszám érkezésemkor: Zsuzsa, Zsolt és én
 
Kicsit megijedtem, hogy na kész, ennyien leszünk, de azért bíztam a meglepetés emberünkben, Roliban, Magdiban és Szilben. Aztán szép lassan megérkeztek volt kollégák, a majdnem végső lista: Roli, ERIKA (aki még nem találta ki, igen, ő a sztárvendég), Zsolt, Zsuzsa, Magdi, Szil, G. Gábor, Szabi, Gergő, én. Erika mesélt, kicsit én is, de szerintem én azért már csepegtettem eddig is info morzsákat, meg nem volt akkora az érdeklődés. :D Nem sokkal később befutott még Marianna, aki azt mondta, hogy azért késett, mert a lábára léptek (Ki lépett a lábadra a HULK? Legközelebb kérünk valami hihetőbb sztorit kitalálni, mondjuk sminkelés, mert ez így egy hatalmas 1-es lett! :P ). Az italok érkezésével itt is – csak úgy, mint a szerdai napon – fokozódott a hangulat és Magdi biliárdozást követelt. Gyors csapatosztás után elkészült a Magdi-Szil, Marianna-Gábor, és a nyerő Szabi-én csapat. Gábor és Magdi bebizonyították hogy „a részeg ember szerencsés” elmélet igenis működik. De ez és Szilveszter hideg profizmusa sem bizonyult elegendőnek ellenünk. :D volt itt minden, Magdi csuklás közben igyekezett az elhaladó pincér kezéből a dákóval kiütni az üres tálcát, de az gyakorlott volt, és csak egy „hoppá”-ra méltatta a kezdő próbálkozást. Másik: tipikus filmbeli jelenet: Magdi mondja hogy jöjjek vissza dolgozni, átölel... és a kezében lévő borospohár tartalmának nagy részét eldolgozza a hátamon... :D köszi dárga! :D (amúgy kijött a folt, nem látszik). Marianna hangerejével próbálta egy-egy jobb ütésnél a környező vitrinek ablakának (no meg Szabi és Szil szemüvegének) kirobbantását, de csak azt érte el, hogy mindenki minket nézett. Aztán Szil elrontotta a bulit azzal, hogy bejelentette hazamegy (ilyenkor már csak hatan voltunk). Akkor jött az igazi megmérettetés: számoljuk ki, hogy ki mennyit fizet. Szabi megunta, hogy mindenki szerencsétlenül nézegeti a számlát, tollat ragadott és egy matektanár szigorúságával nekilátott, hogy az értékek mellé nevek kerüljenek (nem volt egyszerű feladat). A helyszínt elhagyva befutottak a villamosok, Magdi tüntetőleg az ellenkező irányba ment, Szabi „lekéste” a villamost, így Szil, Marianna, Gábor és jómagam döcögtünk a bambino-n… Megjegyzés (aki volt tudja: Gábor már majdnem rágyújtott és hogy ez mit jelent, Marianna sem volt már szomjas). Szil a Blahán leszállt, cserébe érkezett 10-12 bulis kanc… jóember. G és M nem igazán fogták fel: itt bizony nem szabad viccelni. A vihogós és láthatóan ittas Marianna úgy vonzotta a „fekete szemeket”, mintha azok egy hete éhező farkasok lennének és egy bárányt (direkt nem írtam, hogy ártatlan. ;) ) látnának. Gábor azon röhögött hangosan, ahogy az egyik jóember beszélt/nevetett. Én meg próbáltam távolabb húzódni, illetve menekülési útvonalat terveztem, mert bizony ha elindul horda én nem szállok szembe velük, hiába a közös Citis múlt. :D De valami csoda következtében az oktogonnál leszálltak. Ezután semmi érdemleges nem történt, most kivételesen elértem a buszt és a homoboy sem talált meg, bár korábban voltam, mint múltkor, de ha várt hát remélem megfagyott. A búcsúparti második felvonása is jó volt, köszönöm a résztvevőknek!!! Itt képek is készültek, ha megkapom felpakolom őket.

 

A képeket itt éritek el:

picasaweb.google.hu/szigig81/Bucsuparti

 

Szil emlékeztetett valamire, bevágom ide is, hátha valaki nem olvassa a kommenteket:

"Szil:

Azt hiszem, hogy egy igazán fontos dolgot kifelejtettél az összefoglalódból...

Blowjob 1000.- Ft. a Stexben és (meleg)kajajeggyel is lehet fizetni!
Ennél jobb ajánlatot nem hiszem, hogy kap az ember... :D"

 

És akkor ezt meg lehet fejelni azzal hogy DEHOGYNEM, mert volt orgazmus 1600ért! :D


8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr481424983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilovics 2009.10.03. 15:43:29

"Szilveszter hideg profizmusa"... ez mi? A snooker megoldásaimra gondolsz? :)

Szigibacsi 2009.10.03. 15:49:15

@Szilovics: Persze... tudom hogy téged szoktalak néha látni a TV-ben világbajnokságon. :D

bakter123 2009.10.03. 16:46:02

jó buli lehetett...
kár , hogy nem tudtam menni.
na megyek mert valami kumar hivogat az oncall telón

Szilovics 2009.10.03. 19:06:01

Szigi,

Azt hiszem, hogy egy igazán fontos dolgot kifelejtettél az összefoglalódból...

Blowjob 1000.- Ft. a Stexben és (meleg)kajajeggyel is lehet fizetni!
Ennél jobb ajánlatot nem hiszem, hogy kap az ember... :D

Szigibacsi 2009.10.03. 19:11:52

Aztakúrva... tényleg... Szil ezt beleemelhetem a leírásba?

Erasos 2009.10.05. 13:18:21

Sziasztok, jó volt találkozni Veletek! Sajnálom, hogy korán eljöttünk, de valaki sok sört ivott. :)

Felajánlanám a Kultúra utalványomat, de nem hiszem, hogy azt ott elfogadnák ezért a szolgáltatásért. Bocs srácok. :)

Szigibacsi 2009.10.06. 07:56:52

Veled is Era, köszi hogy eljöttél! :D Már miért ne lenne jó a kultúra jegy. :D Ez is egyféle szórakoztatás. ;)
süti beállítások módosítása