HTML

Szigi in Boston

Mindennapjaim Bostonban 2,5 hónapig 2009. :D

Friss topikok

  • Szigibacsi: Nektek is! Arról hogy hogyan érkeztem be most írom a bejegyzést. :D (2009.12.24. 12:26) Az utolsó vacsora...
  • Szigibacsi: @sweetlime: Szeretem a lime-ot. :D A kép-mail kombó az igazi! :D (2009.12.15. 16:49) Az utolsó hétfő Amerikában... idén.. ;)
  • Szigibacsi: @Szigibacsi: Igen, még egy hét és megyek haza. :D Várom már, több dolog miatt is, részleteket priv... (2009.12.14. 23:54) Az utolsó igAzi szombAt AmerikábAn
  • moszandi: helyes! (2009.12.13. 23:49) A hét
  • Jegvirágocska: Ja, most már látom hasonlít:-) Igen, nagyon jó volt, igazi last minute utazás, mert hétfőn szólt a... (2009.12.10. 12:47) New York II.

2009.11.11. 05:29 Szigibacsi

Na neeeeeeeee

 

Nem hiszem el, hogy ilyen fost is képesek voltak velünk megcsináltatni. Az előadás(ok) címe: Managing Customer Relation. Mindenki gondolta, hogy az egész a bull-shitelésről fog szólni. De hogy ennyire?! O.o Konkrétan a semmiről beszélt a 3 előadó 2!!!!!!! Napon keresztül. Rém unalmas volt, semmit nem tanultunk, cserébe olyan remek feladatokkal boldogítottak mint: felsorolunk tulajdonságokat és írj mellé egy pár hírességet akire illik. Ez még el is menne, ha olyanok lettek volna felsorolva hogy: „karizmatikus vezető, jó stratéga, tini bálvány”. De neeeeeem… Ilyenekre mit lehet írni: becsületes, szorgalmas, közvetlen. Persze ez illik Brat Pitt haveromra, fel is hívtam gyorsan a privát mobilján, hogy ha leírom a nevét nekem, mint közeli barátjának is kell e fizetnem jogdíjat… Uram atyám. Honnan a makkomból tudjam hogy a hírességek valójában milyenek? Bár így utólag rájöttem, hogy mit kellett volna csinálni, teleírni olyan nevekkel mint Győzike, Soma „gésavagyok(faszt, csak öreg)”, meg Kozsó, aztán elmagyarázni, hogy otthon a magyar sztárok bizony mind ismernek engem, és nem én ismerem őket. Idióták. Mellesleg nem igen láttam a feladat kapcsolatát az ügyfelekkel való kapcsolattartással. De nem én voltam az egyetlen. Az első nap után többen hirtelen lebetegedtek mára, nekem is jobban oda kellett volna figyelnem reggel, mert amikor kikeltem az ágyból, hihetetlen módon meghúztam egy szőrszálat a karomon. A szállodában kellett volna maradnom. Bár akkor nem kaptam volna röhögő görcsöt Alex-el az óra közepén, a világ legszarabb viccén, amit az előadó mondott (aki mellesleg úgy nézett ki, mint egy 40es évei végén járó törppapa). A szünet szót nem ismerték ezek az állatok. 2-3 óránként kaptunk 4-5 percet . O.o Nem hiszem el, hogy van ember aki tud még ennyit beszélni a semmiről mint ezek. Aztán jöttek a szerepjátékok. Na, az volt a legalja. Kezembe nyomnak egy „forgatókönyvet” hogy akkor ezt a szerepet kell eljátszanom… Aha… hiszen ez itt most a Színház- és Filmművészeti Egyetem, áh értem. Az égvilágon semmi értelme nem volt ennek a két napnak. De legalább teszt nem volt belőle. Bár őszintén megmondom, bármit kérdeznek átmentem volna, mert naponta 54210x elmondtak: There is no wrong answer. Hát tényleg nincs mert ennél nagyobb kamu baromságot szerintem nem lehetett összehozni. Tragédia volt. Ahogy igértem pakolok fel pár képet a kocsikról, sajnos csak a telefonnal tudtam csinálni, mert nem volt olyan jó idő, kicsit esett is és azért a gépem nem akartam eláztatni.
 
 
Van itt minden. Pussy-Wagon, Bumblebee, F.U. rendszám (ami inkább akar a Kung-fu lenni mint Fuck you), kék Mustang, és 5.7 Literes terepjáró... O.o
 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigiinboston.blog.hu/api/trackback/id/tr651517098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakter123 2009.11.13. 11:56:19

Metálság van, látom.

Mi a program hétvégére?

Szigibacsi 2009.11.13. 19:36:05

Tanulás? :D Következő hétfőn van a nagy teszt. És ma kiderült hogy vannak ám hiányosságok! :D Azaz :(

bakter123 2009.11.14. 07:53:33

Én maximálisan bízom benned. Asszem nekem COD Modern warfare2 -zéssel telik majd ez a hétvége, mert végre "megvettem"

Szigibacsi 2009.11.14. 14:46:22

@bakter123: Hát igen, olyan zavaró, hogy otthon nagyon lassan érkeznek meg a "boltokba" a játékok. ;) Jó játékot, nekem tanulnom kell... :(
süti beállítások módosítása